Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

tekst op tapejes

Celloles op Valentijnsdag. Ik doe er eigenlijk niet aan (aan Valentijnsdag niet, aan celloles duidelijk wel), maar nu kon ik het niet laten. Het mooie kaartje is van Cloé Rémiat voor La Marelle en papier.

Een instant-succestip: schrijven op tapejes ziet er heel snel veel leuker uit dan 'gewoon' schrijven op een kaartje. (En met Valentijnsdag heb ik een extra goede reden om al mijn neon tapejes van stal te halen.)


Bijkomend voordeel van tekst op tapejes is dat je de tapejes precies goed rond de tekst kunt afknippen. Ik doe het niet altijd, soms is het ook gewoon handig om je tapeje geknipt en geplakt te hebben voor je de tekst schrijft. In elk geval handig is dat je je tapeje gewoon weer kunt weghalen als je een fout maakt. Tadaa!


Hoe zagen jouw valentijnskaartjes eruit? Net zo neon als die van mij?
xoxo lijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat me weten wat je vindt!