Pagina's

woensdag 5 februari 2014

pakketjepakketje!

Jaaa! Fijn, een pakketje bij de post, en helemaal als het zo mooi is ingepakt door Corina van Vlinders in je buik. Ik hartje druppels (ze zijn er trouwens ook als mooie muurstickers van Ferm Living), dus ik ben al aan het schemen wat ik met dat toffe zakje kan...

mooie spulletjes van Vlinders in je buik
pakketje van Vlinders in je buik
...en dit is wat er in die mooie pakjes zat:

* Fijne neon papiertjes van Bl-ij
      (die trouwens fantastische UN-wrapMe tape verkopen in hun webshop)
* Lekker brede driehoek-tapejes
* Mooie mint sluitzegels

Én ik kreeg een bericht van Gouhara-san:

'Thank you very much for using my store.
I am GOUHARA of manager  in "Aplenty Kind Galleria."
It is the order which you gave to me.
Isn't there any mistake at the following contents?'

Nee, alles klopte (voor zover ik het kon checken) dus binnenkort vast een paar foto's van mijn pakketje uit Japan. Ik kan niet wachten tot ik aan de slag mag met die fijne mt wrap.

muurstickers van Ferm Living
Ik kan het niet laten. Druppel-muurstickers van Ferm Living. Mooi hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat me weten wat je vindt!