Pagina's

vrijdag 7 februari 2014

Leute machen Kleider

Ik was a bit late to the party -- ze verschijnen sinds 2009 -- maar vorig jaar ontdekte ik Cut - Leute machen Kleider. Het coolste DIY-tijdschrift dat er bestaat. Ze verschijnen jammer genoeg maar twee keer per jaar, maar het is het wachten waard.

Gister liep ik in de Bruna op Utrecht centraal de nieuwe Cut tegen het lijf. Die 10. Ausgabe des DIY-Afrodisiakums.

Dit keer onder meer:
1. een naaipatroon voor mijn all time favourite kledingstuk: de joggingbroek
2. een naaipatroon voor een bijzonder mooi bomberbloesje (nou ja, altijd weer afwachten hoe mijn naaimachine 'm uitspuugt)
3. een dip-dye how-to voor nu nog saaie spiegels/stoelen/kussens. Fijn!

€ 10,- bij een fatsoenlijke Bruna of AKO, I reckon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat me weten wat je vindt!