Pagina's

zondag 23 februari 2014

ik hartje midori, muji en misc


Ik vond ze al heel fijn -- Midori ken ik van de customizable travellers notebooks en de mooie vensterenveloppen -- maar sinds gister ben ik echt verliefd op Midori.

midori-favorieten op slakkenpost.blogspot.com
Midori-favorieten. Links: snijmat+snijder, stickers+sluitzegels, notebook+zipperfile. Rechts vensterenveloppen.


Gister heb ik namelijk een B6 snijmatje met anti-slip nopjes en een papiersnijder met zwenkkopje (voor precisie-snijwerk) aan mijn Midori-collectie toegevoegd. Dit soort dingen verzinnen ze echt alleen in Japan. Ik moet nog een beetje oefenen, maar het zwenken gaat al heel aardig (zij het niet helemaal gelijkmatig).

Links: mijn Muji-favorieten. Schaar en liniaal: Midori voor Muji. Verder: lijmroller, balpen/vulpotlood, highlighter met balpensysteem, gum, gumstift. Rechts: mijn Le Typographe-favorieten. Ik zie een thema... 
Ook ben ik weer een beetje verliefder op Le Typographe, én op de Misc-store in Amsterdam, waar ze veel meer stationery hebben dan in hun webshop. Daar kwam ik erachter dat Midori heeft meegewerkt aan mijn inklapliniaaltje en reisschaartje van de Muji. Maaaa, sugoi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat me weten wat je vindt!