Pagina's

dinsdag 22 april 2014

pijlenstempel


Lekker knutselen met mijn nichtjes P&E in het paasweekend. Ik besloot een pijlenstempel voor ze te maken. Nichtje P zaagde het hout en hielp met het knippen van de pijltjes, fijn!


Nichtje E was druk bezig met enveloppen versieren voor Miss Heppie, het project dat P&E met een paar vriendinnen zijn begonnen. Nieuwsgierig? Zoek ze op Koningsdag op in Haarlem.

Alles wat je nodig hebt voor de pijlenstempel is een blokje hout en een vel hobbyrubber/foam. Teken met een potlood de pijlen op je foam, en knip ze met een klein schaartje uit. Smeer het blokje in met lijm en plak vervolgens de pijlen (plusjes, rondjes, driehoekjes, haken, streepjes) hoe je ze hebben wil. Misschien maak ik er binnenkort nog een...

inspiratie voor plusstempel

Kijk voor alle +links op mijn Pinterest-account Slakkenpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat me weten wat je vindt!