Pagina's

zondag 20 april 2014

London baby

Afgelopen weekend was ik in Londen, en ik heb mijn nieuwe thuis gevonden:

screenshot Present & Correct website

Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik na dit screenshot nog zou moeten uitweiden, maar vooruit. Omdat jij het bent.

Present & Correct is een stationery-winkeltje in de buurt Angel. Ze verkopen er oude postzegels, mooie notitieboekjes, prachtig papier, fijne stempels, lekker tape, leuke kaarten, handige gummetjes en prettige desk-tidiers. Ik kocht er:

Present & Correct-haul

...twee stempels, twee notitie/scheurblokjes en een rol papiertape voor mijn slakkenpost. Fabelhaft, no? Dus ben je in Londen: 23 Arlington Way. Gegarandeerd blut naar huis.

Present & Correct-haul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat me weten wat je vindt!