Pagina's

woensdag 23 april 2014

op reis

Zodra ik weet dat ik ergens heen ga op vakantie (meestal een weekendje weg, meestal naar een stad) bak ik een notitieboekje met alles wat ik van tevoren wil uitzoeken. Fijne winkels, leuke buurten en vooruit, ook wat praktische info. Dat notitieboekje is meestal een zwarte Moleskine squared cahier pocket waar een stuk of acht tripjes in passen, maar soms ook iets leuks van de Muji, zoals mijn Japanboekje.

notitieboekjes voor op reis

Tijdens het weekendje schrijf ik op wat ik meemaak. Sinds mijn ontdekking van de Muji mini-lijmroller plak ik daar briefjes, flyers, kaartjes, bonnetjes bij. Meestal neem ik naast de lijmroller bovendien een soort noodpakket met vooral stiften en tape mee, zodat ik mijn belevenissen ter plekke kan opleuken.

noodpakket stiften & sundries voor op reis

Een paar weken geleden was ik in Düsseldorf. Mijn intropagina is wel eens minder neon geweest, maar deze Hema-tapejes zijn nu eenmaal apencool, dus ik vrees dat mijn fluo-craze nog wel even aanhoudt.

düsseldorf-spread in notitieboek

Afgelopen weekend mailde ik BFF M nog een paar tips voor haar Parijstripje. Alles griffbereit in mijn Moleskine en doorgaans met handige smileys zodat ik snel weet wat er ook alweer zo tof was. Awesome. Next project: New York, New York.

2 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je, misschien even instellen dat mensen je blog kunnen volgen want ik kan dat nu niet aanvinken, jammer ! ik zou hem graag volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Hannah, wat leuk om te horen!
    Ik heb even gezocht, maar ben er nog niet uit. Kan nu via mail en rss. Bedoel jij via Google+?
    Dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat me weten wat je vindt!