Pagina's

vrijdag 21 maart 2014

webshops!

Vorig weekend was ik bij Dutch things and more, een cutesy-petutesy winkeltje in de Bentinckstraat in Arnhem. Daar verkopen ze heel fijne BL-ij-spulletjes, waaronder die o-zo-fijne UNwrap me-tape waar ik eerder over schreef. (Nu nog mooi zwart pakpapier scoren.)

Én ik kwam er daar achter dat Bibi de Lange van BL-ij nóg meer fijne dingen doet onder de naam Little black book. De hout/fluo oorbellen en de notitie-ketting zijn het allerallertofst. Alles te koop via de BL-ij-webshop.

Ik deed nog een ontdekking deze week, dankzij 101 woonideeën:
Make Room is een webshop met verdacht veel van mijn favoriete merken: Ferm Living, Lile Sadi, Inkkit, Ontwerpduo... En ik vond een mooie tas van Depeapa waar ik spontaan van ging tekenen:

Die ga ik binnenkort misschien ook op een linnen tas zetten...

3 opmerkingen:

  1. hallo slakkenpost. jij kan goed tekenen zeg. leuk hoor, al die dingen. heb jij nooit geen ideeën?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel! ik heb vaak zat geen ideeën :D maar dan wals ik even door Pinterest, of ik ga lekker iets anders doen.
    heb jij vaak geen ideeën? en wat doe je dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb meestal geen ideeën. maar ik wil ook iets nieuws doen vaak, want anderen nog niet gedaan hebben. dat is best moeijlijk. dus dan doe ik niks tot ik wat bedacht heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat me weten wat je vindt!