Pagina's

vrijdag 9 oktober 2015

radiostilte opgeheven

Poeh poeh. December 2014. Dat is toch geen beste datum voor een laatste blogbericht. En ik maar denken dat ik gewoon 'even' niet aan mijn blogje toekwam.

Er is een hoop gebeurd. Baby geboren, verlof afgelopen, woeste werkdruk, vakantie naar Berlijn (waarover later meer), nieuw Instagram-account met bijbehorende fijne foto's en weinig tijd over. Met de zomer kwamen de steigers om ons appartement, en het doek om de steigers waardoor het al 3 maanden lijkt te misten om ons heen.

Luiban, Berlijn
Maarrrrr nu zit ik aan het enige raam waar geen doek meer voor hangt, ligt de baby in bed te koezen, heb ik een vers kopje thee naast me én heelheelheel veel vers stationery uit Berlijn (waarover nog steeds later meer). En ook al is het #boektober en #kinderboekenweek, moet ik naar de Kruidvat en de Jumbo, en ga ik vanavond naar een dansvoorstelling (Henry, Scapino), ik moet en zal weer even bloggen. Bij dezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat me weten wat je vindt!